söndag 19 december 2010

Paus

53 kommentarer:

  1. ta du en julpaus om det är det du menar med det ensamma ordet, vi ses när du kommer tillbaka.

    Ha det så skönt/caja

    SvaraRadera
  2. Paus - mycket bättre än aldrig mer. Största kramen!

    SvaraRadera
  3. Ta dig en paus du, det kan man behöva.
    Lång eller kort.
    Jag stannar kvar och väntar.
    Kram kram.

    SvaraRadera
  4. Okej. Men vi hörs snart, visst då?

    SvaraRadera
  5. Var rädd om dig, vi hörs...hoppas jag.

    SvaraRadera
  6. Hoppas att du kommer tillbaka snart!
    Julkram till dig!

    SvaraRadera
  7. God Jul kära Elin! Ha en riktigt skön jul och en bra start på det nya året.Om pausen blir så lång!

    Kram Och Tankar. Marie

    SvaraRadera
  8. När du pausat färdigt och firat jul och allt det där är du mer än välkommen att följa mig på min nya bloggadress. Allt är det samma förutom adressen. http://frugarman.blogspot.com/
    Glöm inte att klicka på följ där inne så att du inte missar något av mitt alldeles fantastiska liv... ;) !

    SvaraRadera
  9. Då får vi höras IRL i stället. Eller mailledes.
    Men jag erkänner villigt att det saknas en viktig del av mitt liv när du inte bloggar.

    En miljard kramar och dubbelt så många pussar.

    SvaraRadera
  10. God Jul Elin! Det önskar jag dig och dina fina barn.
    Kramar från Gafflan.

    SvaraRadera
  11. En alldeles förträfflig julhelg önskas... och detsamma gäller nyårsfirandet.

    "Syns" när pausen inte är behövlig längre!!!

    SvaraRadera
  12. Hej Elin,

    Looooong time ago och en held del gråa hår senare. Du har fina barn men det visste jag väl att du skulle få. Kul att se att din kreativa lite halvgalna sida fortfarande finns där :).

    Jag sa det en gång för länge sedan och menade det, du kommer alltid finnas i mitt hjärta och jag hoppas du är och förblir lika lycklig som jag är. Jag kommer alltid finnas vid din sida även om du inte ser mig. Ta hand om dig och de dina.

    SvaraRadera
  13. Nu är julen över. Nu får du ta paus från din paus.
    Jag behöver dig.

    SvaraRadera
  14. ★˛˚˛*˛°★Gott nytt 2011★* 。*★* ˛.*.★/caja

    SvaraRadera
  15. Gott nytt år på er!
    Kram Elle

    SvaraRadera
  16. Kikar in och önskar dig ett gott nytt.
    Kram från Norr.

    SvaraRadera
  17. Hälsa sonen och gratta på namnsdagen!

    SvaraRadera
  18. men...nu räcker det väl med vila....va?? va??

    Kram/caja

    SvaraRadera
  19. även jag har ny blogg att kika på...vila ögen på...när den andra blir för högljudd...

    www.photobycaja.blogspot.com

    bara om du vill alltså...

    SvaraRadera
  20. Saknar dina inlägg! Bara så du vet. =)
    Kram.

    SvaraRadera
  21. Hallå!!!Hooohoo!!
    Saknar dig:-))
    MLK:-))

    SvaraRadera
  22. Elin - miss you!
    Både här och där...

    Hoppas allt är bra och livet ler mot dig.

    /Marie

    SvaraRadera
  23. Hm..pauser är bra, men nu när jag är tillbaka kan väl du komma tillbaka?
    Hoppas att du, barnen, mannen och livet mår bra. Kram.

    SvaraRadera
  24. Nu är det jag som kikar in till dig emellanåt för att se om du kommit tillbaka. Nej, inte ännu.

    SvaraRadera
  25. Saknar dina inlägg...
    Hoppas allt är bra med er!

    Kram Elle

    SvaraRadera
  26. Hallååååå??? Du är SAKNAD! Hoppas att du och de dina mår bra!
    ..?

    SvaraRadera
  27. Hej där.
    Kanske du kunde tänka dig att göra en endaste liten punkt här bara.
    En pytte lytte liten.
    Bara för att bekräfta att du faktiskt finns ännu.
    Nånstans därute.

    Må så gott tillsvidare.

    SvaraRadera
  28. En till som saknar dig/er! Kram

    SvaraRadera
  29. Väntar...

    Hoppas du och barnen mår bra!
    kram, Ann-Christine

    SvaraRadera
  30. Varför skriver du inte Klas-Elin?

    SvaraRadera
  31. man kan ju undra vad som har hänt...(?) - något måste det väl vara som har hänt - det är klart man blir lite nyfiken - men detta kanske är en nyfikenhet som aldrig någonsin kommer att ha en chans att bli stillad...

    SvaraRadera
  32. Nu börjar jag bli orolig.......saknar dina inlägg så himla mycket.Hoppas att ni mår bra!!!
    Kram

    SvaraRadera
  33. HAHAHA...Va många skojiga kommentarer! :D

    SvaraRadera
  34. Väntar fortfarande...
    Hoppas livet är okej för er.

    Ann-Christine

    SvaraRadera
  35. Hej,
    Förmodligen snurrar livet på och allt är bra. Jag hoppas det.
    Jag ville bara säga att du fortfarande är saknad.
    Kram./Tjillevippmorsan

    SvaraRadera
  36. Hej hopp!
    Kikar in än en gång, nu för att önska dig och de dina en fin midsommar.
    Må gott.
    J.

    SvaraRadera
  37. Utan Rana (förlåt Elin) i många dagar försmäktar vi på denna öde blogg....Hoppas allt är bra med dig och barnen! Kram /en som läst dig länge

    SvaraRadera
  38. Hej hej ... vi ses ju ibland på FB men ... jag tittade in i alla fall för att bara säga hej!

    Kram!

    SvaraRadera
  39. Åh jag hoppas att du börjar blogga igen, jag har läst och njutit av din blogg i sommar. Vilken härlig humor du har, och en fantastisk förmåga att skildra situationer. En kram sänder jag!

    SvaraRadera
  40. Skickar ett försynt litet "hej". För att jag saknar dig. Och för att jag tänker på dig, och har tänkt på dig - i massor.
    Jag började på ett mail till dig, för länge sen. Men tror det fortfarande ligger som utkast. Fick aldrig till det riktigt... :) Blev bara konstigt skrivet tror jag, och oskickat.

    Är iaf på banan igen - och hoppas allt är absolut bäst med dig!!
    Stor kram, min vän!

    SvaraRadera
  41. Saknar fortfarande din blogg!

    SvaraRadera
  42. You filled my mind and made me dizzy, you filled my heart and made me happy you filled my life and made it complete.

    It was a long time ago and we were still just children but I can still remember the feeling. I can still see your eyes and I’m still smiling when I think about your laughter.

    You can never understand how you did affect me but I hope you can understand my affection for you.

    This will be the last time I write. It’s strange how one person still can affect you after such a long time, I wish you all the happiness and god fortune in your life.
    I hope you will remember me with a smile as I do you.

    SvaraRadera