lördag 4 december 2010

Paket

Det kom ett paket. Det var den urgulliga Cajsas Faster som ville överraska ungarna samt ge mig lite mysigare vibbar kring julen. Och jag kan lova att mina ögon blev blanka och att ungarnas dito tindrade glatt och lite mer osentimentalt. Ett paket fyllt av glittriga saker, godis, leksaker och omtanke. Tusen tack, kära du!

Alma: Och vilket tur att det var så här krulliga snören också.

Alfred (om kortet med romantiska rosenblad i kupade händer): Så här ser man ut inne i magen. 





*

4 kommentarer:

  1. Vad bra, då vet jag att de gillar paket ;-)

    SvaraRadera
  2. Härligt blingig kula Alfred visar upp.
    Och härligt härlig kommentar om maginsidan!

    SvaraRadera
  3. Gullungarna. Mycket glitter är toppen för att sätta fart på julen:)
    Ha en skön kväll. Kram

    SvaraRadera
  4. Fru Venus: Jag vet, de är lite konstiga.

    Zäta: Blingbling är grejen, vet du. :-)

    Cajsas Faster: Tack igen. Det är du som är gullungen i den här historien. ;-)

    SvaraRadera