torsdag 7 oktober 2010

Middag

Om man skulle ta och göra sig lite svampstuvning.


*

10 kommentarer:

  1. En så´n som man får kul syner av??? Är med på allt utom färska tomater...

    SvaraRadera
  2. Jo men de är ju tilltalande ... som goda röda äpplen, eller hur?
    :)

    SvaraRadera
  3. Cheer up! Snart kommer de hem! Prova lite bra sex med nya mannen, det avleder!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Gjorde en svampstuvning häromveckan...med ett par flugor (de kan du lätt fånga surrandes runt nån lampa) får du lite mer kött och proteiner i det hela...*ler*

    Önskar dig en skön fredag!
    Kram Elle

    SvaraRadera
  5. RoSt: Hahaha. Ett fall av färska tomater-fobi, minsann..? Och så hånar (kanske inte direkt hånar, kanske inte alls hånar) du mig för klassikern folkträngselfobi? ;-) Berätta mer.
    Tigris: Det var så jag tänkte.
    Cajsas Faster: Om han inte är här då? Annars var idén ypperlig på alla sätt.
    Ting o tankar: Inte det? ;-)
    Elle: Tack för tipset, sweetie.
    Daniel: Välkommen. Ta med maken. (Har du vant dig än vid att säga så?)

    SvaraRadera
  6. Tomat??? Färsk??? Blähörrk, och fy skunken!!!

    Jag (och min syster) kan inte stoppa/få in det minsta lilla av en färsk och röd helvetesfrukt i munnen utan att allt som finns nedanför matstrupen vill ut igen... Vet inte varför, bara att jag inte sedan barnsben har kunnat tåla smaken. Grytor, såser, pizza osv går dock bra.

    Men varför i jösse namn kallas detta röda skräckbär för grönsak? Det är en förolämpning mot alla andra grönsaker... Älskar grönsaker (undantaget är färsk gurka)...

    Tjillevippens... =)

    SvaraRadera
  7. RoSt: Hahaha. Du äter inte tomater, som är ungefär det enda man får som sallad överallt. Och så toppar du med att du, hahaha, inte äter gurka heller. *torkar skrattårar* Jag vet inte varför det är så roligt. Sveriges vanligaste grönsaker, och du dissar dem. Och gurkor smakar ju inte ens nånting!! Hahaha.

    SvaraRadera
  8. Det här är ett överlagt mordförsök... höll på att kvävas...

    Trodde aldrig att en skriven utsaga om ett skrattanfall kunde smitta så... "Jag vet inte varför det är så roligt"... =D

    Hursomhelst tyx du ha samma knasiga förmåga till livliga bilder i skallen som undertecknad... =)

    SvaraRadera